Friday, August 16, 2013

makan kaki

Reactions: 
Assalamualaikum.

semakin lama aku kat sini. semakin tercabar diri aku.

cabaran?
pelajaran, quiz, test, yang buat aku lemah semakin hari, KAWAN.

aku apply uitm intake semester 2.

harap dapat, tapi harap tak dapat.

kalau aku kat matrik pun tekanan nak hadap kawan pun dah macam apa, kat U nanti? -_- manusia mungkin nampak sampai luaran tapi hakikatnya, kita berbeza. sangat berbeza mungkin. kadang-kadang aku penat nak paham hati manusia. tapi hakikatnya, macam aku ja yg tak paham diri sendiri?

minggu ni, minggu aku panas hati. rasa nak marah orang ja. kalau ada orang yg mampu buat aku gelak. dia hebat. kalau tak da, aku heartless mungkin. :D dalam bilik, aku lebih gemar berdiam. sebab kalau aku cakap, nanti mesti dengan suara yg tinggi. muka ketat? biasa dah utk aku. aku hilang tujuan dah datang matrik utk apa. sebab asyik nak rasa marah kat orang. haih. teruk? aku dah tak tau nak avoid camna.

aku jahat? yaa makin jahat, aku suka abaikan semua orang yg aku pernah rapat dulu. taktau laa nak rapatkan balik macam mana, tapi, in Shaa Allah, doa aku sentiasa dengan depa. :")

aku dah tak tau nak cakap camna. kosong. lifeless, heartless. :D

salam sayang,
nfhz