Friday, July 26, 2013

eh eh

Assalamualaikum,

Feeling nak berblog tetiba muncul. hehe. cer ucap tahniah tengok kat aku, hew hew. :3

Okay, pertamanya, aku dah dua bulan kat Kolej Matrikulasi Perak. :)

Macam mana life? Sangat teruk. Busy sangat, tapi Alhamdulillah, aku mampu terima walaupun berat mulanya. Tertekan. Sungguh. tak dapat dinafikan tapi yela, kat mana pun kalau kita tak belajar untuk terima keadaan baru, sampai bila tak dapat.

Kat sini, aku ambik PROGRAM DUA TAHUN(PDT). ulang, dua tahun. yea. ramai tak tahu lagi kot kewujudan pdt. hehe. aku dapat ni mungkin disebabkan result ADD MATH aku. ADD MATH yang tak susah mana pun sebenarnya. aku menyesal, sangat menyesal. jadi, adik-adik, jangan ikut kak farah hangpa nih. okay?! Sains Modul 2, belajar FIZIK, KIMIA, SAINS KOMPUTER & MATEMATIK. pelajar sains, mata pelajaran wajib ialah KIMIA DAN MATEMATIK. MATEMATIK pulak wajib untuk SEMUA PELAJAR MATRIKULASI. warning, matematik di sini merupakan ADD MATH. dan Alhamdulillah semua tuh aku boleh jaa carry tanpa rasa beban macam belajar kat sekolah dulu. hew hew :3

dan aku busy sepanjang minggu lepas dan minggu akan datang. pra ups.
ups? UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER. harapan aku, mudah seperti menjawab UPSR. hahaha. memang tak ahhh. okay you all, jaga diri.

-nfhz-

No comments:

Post a Comment